Sunseeker Manhattan 66

Technické parametry

Motory:
2 x MAN V8 1000 CRM
Rok výroby:
2019
Provozní hodiny:
230
Délka:
20,82
Šířka:
5,26
Ponor:
1,59
Palivo:
4000
Voda:
900
Váha:
37400
Kotviště:
Chorvatsko

Provedení

Trup:
Bílý
Slabý dolní pruh:
Modrý
Paluba - pruh:
Bílá
Pás:
Modrý
Polstrování kokpitu:
Silvertex Cream
Podlaha kokpitu:
Teak
Koupací plošina:
Teak
Sedačka v salónu:
Krémová kůže
Dřevo:
American Wallnut
Koberec v kabině:
Krémový

Extra výbava

1. Interiér
Salon a kabiny:
  • Instalace vybavení kabiny posádky.
  • Stmívatelné vnitřní stropní osvětlení.
  • Vnitřní povrchová úprava dřeva - černý americký ořech mat.
  • Dodatečná dvojitá zásuvka AC 220v namontovaná v hlavní kabině.
Kuchyně a skladování:
  • Vitrifrigo IM Classic Hydro výrobník ledu v kokpitu.
Technické vybavení v interiéru:
  • Ve strojovně je instalována další dvojitá zásuvka AC 220v.
  • Invertor pro multimediální systém.
  • Myčka nádobí Miele 220V Slimline G4680SCV.
  • Pračka se sušičkou Siemens IQ500 WD14H421-GB
  • Příprava na budoucí instalaci odsolovače.
2. Exteriér
Flybridge:
  • Teak paluba na Flybridge a teakové ochozy.
  • Konferenční stolek z teakového dřeva s pevnou deskou připevněnou na noze z leštěné nerezové oceli.
  • Plátěná střecha s nerezovou konstrukcí na flybridge.
  • Liferaft 10 Man Canister (Ocean ISO9650 RAF0800 24hr) v rámu z nerezové oceli na pravém boku Flybridge vzadu.
  • Chladicí box s horním plněním Waeco Coldmachine CS-NC na Flybridge.
  • LED osvětlený nápis a boční ochozy.
Kokpit a další venkovní prostory:
  • Stůl v kokpitu z teakového dřeva se sklopnou deskou upevněný na noze z leštěné nerezové oceli.
  • Besenzoni hydraulická teleskopická pasarela 3,9 metru z nerezové oceli s teakem ART 380.39SS.
  • Systém mytí paluby sladké vody s vývody vpřed a vzad včetně sady hadic, včetně modernizovaného domácího vodního čerpadla.
  • Podvodní světla
Kotevní systém a údržba:
  • Pozinkovaná delta kotva, 90 metrů pozinkovaného 9,5mm kotevního řetězu Lewmar, pružinové a kotevní vázáky 12".
  • Záďové dokovací navijáky - Lewmar C3.
3. Elektronika a technika:
Navigace a ovládání:
  • Kalibrace kompasu a nastavení pomocí korekční karty.
  • 2x SIMRAD navigace na hlavní konzoli
  • 2x SIMRAD na flybridgy
Pohonný systém a čerpadla:
  • Příďový pomocný motor Sleipner Side-Power SEP210/250T-24V IP, 13,5 hp.
  • Záďový pomocný motor Sleipner Side-Power SEP170/250T-24V IP, 10.7hp.
  • Záďové dokovací navijáky - Lewmar C3.
  • Generátor Onan Marine 17.5kW.
  • Dálkové ovládání yacht control.

Poznámka

U ojetých lodí nepřebíráme záruku za technické údaje a vybavení.