Hydrolift C-27

Technické parametry

Motory:
1x Volvo Penta D6-370, 355 k
Rok výroby:
2008
Provozní hodiny:
70
Délka:
8,75
Šířka:
2,55
Ponor:
0,90
Váha:
2.820
Kotviště:
Praha

Provedení

Trup:
bílý
Slabý dolní pruh:
modrá metalíza

Extra výbava

Loď je konstruována sendvičovou konstrukcí s vyztuženými žebry pro zvýšenou tuhost ve vlnách a i se zásadně zvýšenou životností trupu lodi. Veškeré instalace mají samostatné bezpečnostní vedení (jako u velkých lodí). Všechny nerezové součásti jsou vyráběny podle nejvyšší 1A kvality. Loď je vybavena servořízením. Motor Volvo D6 370 je vybaven sportovním Z-náhonem, který je zesílený a má zvětšenou ovládací plochu. Loď má oddělené závodní ovládání na řazení a plyn, dosahuje na moři maximální rychlosti podle podmínek okolo 52 uzlů. Při vyšší cestovní rychlosti kolem 40 uzlů se pohybuje spotřeba okolo 1L/NM, při snížené rychlosti samozřejmě méně. Minimální rychlost ve skluzu je okolo 15 uzlů. Loď má příďový motor, trimovací klapky QL. Loď je bez problémů transportovatelná na vleku do 3,5t. Cabrio střecha je s hydraulickým ovládáním krytu a s možností jízdy s plně uzavřenou střechou. Na bocích lodi je metalická barva. V exteriéru i interiéru jsou použity materiály Alcantara Niroxx a teak. Na lodi je možnost přespání pro čtyři osoby. Řidič i spolujezdec mají nerezová sportovní sedadla s možností sezení i stání a možnost překlopení do protisměru. V kokpitu je jídelní stolek. Součástí lodi jsou nerezové koupací schůdky, hasící přístroj, zabudovaná nabíječka na 220V s vývodem a kabelem, hudební systém, navigace Raymarine C120 včetně karty a trip computeru, mechanický kompas, výtrhová pojistka pro rychlou jízdu, separátní pojistková skříň, lednička, elektrická toaleta se separátní odpadní nádrží, bojler na teplou vodu, vnitřní umyvadlo a mimo jiné i venkovní sprcha se samostatnou nádrží.

Cena lodi je včetně kompletního servisu (motoru i náhonu), loď je tedy připravena k jízdě včetně nového antifoulingu a nových zinků.

Poznámka

U lodí nepřebíráme záruku za technické údaje a vybavení.